3. část

11.05.2012 18:47

Možná... si říkáte, že je to krátké. Ale tahle povídka vznikla, jen díky tomuhle konci. Zdálo se mi o něm. Když jsem slyšela tuhle písničku... viděla jsem tenhle konec! Ne delší. Ne kratší. Prostě... ať zapracuje fantazie každého z nás. Jinak to přeci ani skončit nemohlo, no ne?

 

S věrnou láskou Vaše Salazaret

 beta : Bude yellow ;)

 

 

 

 

3. část

 

Bral jsem po dvou dlouhé schody...
Smáčely nás proudy vody.
Prosil jsem Stůj!
V přímé lince z nočních temnot.
Oči tvé se smály se mnou.
A já byl tvůj!

 

 

 

 

„Musím jít!“ Polibek. „Sejdeme se…“ další polibek. Přitiskli se blíž k sobě. Nenechavé ruce rozepnuly jeden z mnoha knoflíčků. Studené ruka se dotkla holé pokožky. Tolik touhy! Tolik lásky. V každém polibku, v každém doteku. Tak moc chtěli být spolu.
 
„Vážně musím jít… oni čekají…“ 
 
Starší muž ho přitiskl na nejbližší zeď. Vyhledal jeho zelené oči. Dokázal by se do nich dívat snad pořád! Ty jiskry, které zářily jen a pouze pro něj! 
 
„Uvidíme se večer…“ Polibek. Ta touha byla doslova hmatatelná. Tihle dva byli pro sebe stvořeni. Teď a tady. Tady a teď. 
 
„Ano…“ šeptavý hlas. Dlouhé prsty rozepnuly košili a dotkly se pokožky. „Ano!“ naléhavěji. Toužebněji. Chci! Teď! Tady!
 
„Mu-musím jít… Severusi…“ 
 
„Budu čekat.“ 
 
„Severusi…“ Severusi!!!
 
Zvedl hlavu od malé věcičky v ruce. Rozeběhl se. Srdce mu bušilo jako splašené. Tak dlouho čekal. Tak strašně moc dlouho! Nenechá si ho utéct. Ne teď! Ne tady! Na místě, kde měl před léty být. Malá chyba. Jen maličká… No tak! Prosím…
Seběhl schody. Ještě jedny. Na posledním schůdku klopýtl, ale nespadl. Zoufalství ho popohánělo kupředu. Byl zoufalý! Měl na to nárok!
 
„Severusi!“ Prosím! Prosím, počkej na mě. Tak dlouho jsem na tebe čekal. Tohle si nezasloužím! Seve…
Uviděl ho. Stál na okraji ulice. Napůl skrytý ve stínech. Bylo to naschvál? Dává mu šanci? A on ji využije. Musí!
 
„Severusi…“ lehké zašeptání. Tak jako kdysi. Jako by to jméno bylo to jediné důležité na téhle planetě. A taky bylo. Pro něj. Pro ně.
Otočil se. Dívali se na sebe. V očích… v očích tolik věcí. Ten pohled… Dokázal tolik říct o tom druhém. Bolest. Naděje. Ublížení. Touha. Láska. Zrada. Chtíč!
 
Přistoupil k němu. Lehce se dotkl lemu hábitu. Ale nespustili ze sebe oči. Pohled byl tak intenzivní, že neexistovalo nic, co by je teď mohlo vyrušit nebo zpřetrhat tohle pouto.
 
Dotek. Severus to prostě musel udělat. Chytl Harryho tvář. Oči zářily. Žhnuly pro toho druhého. Dotek… tak krásný. Nevěřící!
 
„Jsi tu?“ sotva slyšitelný šepot. Tolik nevíry ve dvou slovech. „Jsi tu! Jsi můj!“ výdech. Polibek. Lehoulinký. Můj! 
 
Chtěl víc! Oba chtěli víc. Další polibek. Silnější. Majetnický. Můj! Odteď až navždy…
 
Pršelo a v temné uličce stál osud dvou duší. Osud, který si oba vybrali...

 

Milujem se čím dál víc.
Život nám leží u nohou.
Jdeme městem bez hranic!
A pletem si ho s oblohou.
Přísné hlasy moudrých nevnímám!
Má skvělá lásko!
Moje lásko!!!*

 

 

* Petr Kotvald, Milujem se čím dál víc

Diskusní téma: 3. část

paráda

Karin | 22.03.2018

Tak se konečně našli.

Milé :))

Desire | 12.02.2014

Co na to říct. Narazila jsem jen náhodou a jsem ráda. Žeru šťastné konce. :)
Fluffy je nejlepší čtení na večer. To se pak usíná. :3
Jinak se vážně krásně četla. Moc pěkně napsáná.

:-D

liptan | 12.05.2012

Skvělá povídky. Hned se mi zlepšíla nálada. Díky :-DDD

Re: :-D

Salazaret | 12.05.2012

Děkuji a jsem moc ráda, že jsem konečně dokázala napsat něco sladkýho a hezkého. Děkuji za komentík!

Sal.

:-)

Mája | 12.05.2012

Nějak jsem čekala, že tu zápletku se dvěma podobnými kluby vysvětlíš trochu víc. Takhle je to trochu matoucí. Ale nakonec to dopadlo skvěle, moje romantická dušička si lebedí. Díky.

Re: :-)

Salazaret | 12.05.2012

Já vím... původně jsem to chtěla tak nějak zmínit... ale... nemohla jsem zasahovat do snů... víš jak... Ale snad se aspoň trochu tenhle konec líbil. Snad se bude líbit i další dílo, které chystám ;)

Sal.

:)

kali | 12.05.2012

Lépe to ani skončit nemohlo,sem moc ráda,že se snažíš psát dál a těším se na další tvoji tvorbu :-)

Re: :)

Salazaret | 12.05.2012

Jsem ráda, že se tenhle konec líbil. Taky si říkám to samé... Jinak to skončit ani nemohlo... :) Děkuji za komentík!

Sal.

...

YKW | 11.05.2012

naprosto úžasný Salazaret... Ráda se sem vracím ;)

Re: ...

Salazaret | 12.05.2012

Děkuji! Snad se další mini povídky, které chystám budou líbit stejně! :)

Sal.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek