Chci (tě) vidět!

04.05.2011 04:57

Co myslíte, jak tenhle příběh nakonec skončí? Protože minulý konec byl vlastně začátek, že? Takže jsem tu s dalším díleček. A víte komu za tohle můžete poděkovat? Jen a pouze sami sobě, jste mou inspirací a každý Váš zanechaný komentář je sluncem mé duše!

yellow, tobě děkuji za opravu. Jsi zlatíčko a poklad!

Vaše Salazaret

 

Stál jsem na svých vratkých nohou a díval se před sebe. Samozřejmě jsem nic neviděl. Jak bych taky mohl, že? Ale byl jsem odhodlaný najít si cestu sám. Večer se mi totiž zdál divný sen, ale vůbec jsem ho nepochopil. Byl tam Severus a šeptal mi něco naléhavého do ucha. Dokonce mě objímal. Ale byl to jen sen, nebo prapodivná skutečnost?

Nevím! Já nevím! Nic jsem neviděl. Možná jsem udělal hodně chyb a zaplatil jsem za ně. Ale já chtěl jen ukončit trápení. Své trápení. Copak na to nemám právo?

Natáhl jsem ruku a dotkl se chladného kamene před sebou. Znám tyhle chodby moc dobře, každý jejich detail. Každou tajnou chodbu. K pohybu po Bradavicích oči nepotřebuji. Jen musím nalézt pravdu. Musím ho vidět… Jaká to ironie…

Pohladil jsem ten šedý kámen. Pamatuji si jeho strukturu i zvláštní chlad. Studí, ale přitom i hřeje. To je magie Hradu. Miluji to tady. Svůj domov. Sladký a krásný domov.

Udělal jsem pár váhavých kroků. Docela to bolelo. Jed ve mně napáchal mnoho škod. Ale nezabil mě. Možná to byl osud, který mě zachránil. Ale ne… já na osud nevěřím. Každý člověk řídí své vlastní kroky a tak je to i u mě! Nikdy jsem nevěřil na věštbu a přece jenom jsem to byl já, kdo toho hadího zmetka zabil. A jak? Chtěl jsem konečně klid. Chtěl jsem, aby odešel z tohohle světa a prostě se to povedlo. Myšlenky řídí naše životy. To, co opravdu chceme, budeme mít. Proto se tu plížím v brzkých ranních hodinách a hledám cestu k jeho komnatám. Nebyl to osud, kdo mě zachránil a nebyl to ani on. Jen má neskonalá touha po něm. Po jeho dotecích, po jeho polibcích. Teď vím, že je můžu mít. Ale budu? To nevím, kdo ví? Samozřejmě, že budu! Pevně v to věřím! Další a další krok. Jeden za druhým. Jdu za tebou, Severusi…

Diskusní téma: Chci (tě) vidět!

paráda

Karin | 23.03.2018

Doufám že mu Severus pomůže.

:) ;)

Verů | 08.08.2013

A Harry bude zase vidět :) Určitě, protože Sev ho vyléčí :) ale nejdřív ho náš zelenooký hrdina překvapí :D

uf uf uf

bacil | 04.05.2011

tak já si opravdu oddechla. To, že Harry přestal uvažovat nad skokem z věže je super. Takže mu přeji aby ve zdraví došel k Severusovi a ten ho doufám už nikam toulat nepustí. Krásná kapča a moc se těším na pokračování :-D

Re: uf uf uf

Salazaret | 05.05.2011

Ne ne, skákáni už bylo dost...
Děkuji, Tvá Salazaret

hmm...

grid | 04.05.2011

chlapec musí byť dobre mimo, keď si nie je istý, či sa mu to len nesnívalo. Alebo bol Severus tak strašne rozrušený, že to urobil v najväčšom zrýchlení, ktoré chlapca celkom domotalo. Na nech to bolo ako chcelo teraz nabral správny smer a to sa mi páči. A Sal, to čo bolo za poznámku, že "ale na jak dlouho"?!

Re: hmm...

Salazaret | 04.05.2011

Na jak dlouho? No... ještě nevím, mám zatím napsané jen 3 díly, ale dnes dopíšu zbytek. Pak se uvidí, co bude a nebude dál. Ale slibuji, že ti dva budou spolu, to bych nemohla udělat :)
Děkuji, Tvá Salazaret

Ježkovy zraky!

Slimča | 04.05.2011

Tys mě vděsila! Já už ho viděla na Astronomické věži... :-) Dobře, cesta do sklepení je ta lepší varianta. Jak moc se mám bát, co se tam semele? Možností se nabízí spousta. Proč mě nenapadá žádná pozitivní? Ale třeba jo. :-) Třeba prostě zaklepe, otevře Severus a... Co? Hm? Díky za kapitolku, Sal!

Re: Ježkovy zraky!

Salazaret | 04.05.2011

Harry se tam spíš tak nějak vřítí... Ale Sev bude aspoň mile překvapený :D:D:D
Děkuji za nádherná slova, Tvá Salazaret

:) :) :)

McLissa | 04.05.2011

Uch, ze záčátku jsem si tedy už zase zoufala, že jde Harry znova na další pokus, ale...Jde za Sevem...Huraaaaaa! :-) Jen aby tam došel...a aby ho Severus nevyhodil, to se nestane, že ne?! :-D Neodvažuji se hádat, jak povídka skončí, protože ty mě vždycky absolutně překvapíš, ale samozřejmě, můj vsněný konec jee....Happy Eeeeend! :))) Takže...netrpělivě očekávám další dílek.. :)

Re: :) :) :)

Salazaret | 04.05.2011

Ano, ano! Jde za Sevem! Hurá... ale na jak dlouho... ne neboj. Konec mám naplánovaný, do posledního písmenka. Snad se bude líbit, takový jaký bude...
Děkuji za krásná slova, Tvá Salazaret

Přidat nový příspěvek