Hvězdný třpyt

02.11.2013 18:28

Smrt je součástí našeho bytí...

I andělé jednou odejdou...

S láskou Sal.

Beta - Zatím žádná

 

Hvězdný třpyt

 

Padá hvězda. Měl bych si něco přát. Ale… mám jen jediné přání.

Chci znovu vidět třpyt tvých očí. Tu blankytně modrou oblohu. Tu nekonečnou dálku celého vesmíru. Tu krásu tvého pohledu.

Ale tohle mi už nikdy nebude přáno. A proč?

Protože jsem tě nechránil.

Protože jsem tě zradil!

Protože jsem tě miloval?

Protože pro mě jsi riskoval vše a já nic…

Odpustí mi Bůh? Že jsem nezachránil jediného anděla, který bojoval za lepší svět? Za lepší nebe?

Vzhlížím k nebesům. Zavírám své oči. Modlím se. Pro tvou milost, Castieli. Pro mou duši, která stejně znovu skončí v pekle!

Miloval jsem tě snad příliš? Já tě chtěl jen zastavit. Ukázat ti jinou cestu. Nakonec jsi tu hlavu na ten kůl položil sám… Proč jsi mi to udělal? Proč jsem se musel dívat, jak umíráš?

Ještě teď můžu cítit poslední záchvěv tvých křídel. Jak se jemně otřely o mou tvář. Jak se nakonec proměnily v prach… Popel, který bude do nekonečna plout tímhle vesmírem. Nevnímán lidmi… Ale já budu vědět, že tu někde jsi, Casi.

Pamatuješ na nás poslední rozhovor? Kdy jsem se tě ptal, co se stane, když andělé odejdou? Tehdy jsi to nevěděl… Existuje nějaké místo, kde tě znovu spatřím? Očistec pro padlé anděly? Asi těžko, že?

Jak mám dál žít? Jak dál bojovat proti zlu, když nemám tebe po svém boku? Vždy ses zjevoval tak náhle. S tím svým jiskřivým pohledem. Tak blízko mě. Tolikrát jsem tě žádal o svůj osobní prostor. Ale teď? Teď bych za tuhle chvíli dal duši. Ale tu mou nechce už ani peklo. Už neexistuje žádný démon, který by se zavázal. Jen, abych tě mohl spatřit. Byť jen na kratičký okamžik. Rozloučit se…

Ale už nedostanu šanci.

Držím v ruce chladnou ocel. Nůž, který zabil mého přítele… Mou rukou? I tak by se to dalo říct…

Usmívám se. Poprvé v životě nemám ze smrti strach. Protože vím, jak bude mé peklo vypadat… nebo mé nebe? Kdo mě získá dřív? To mě nezajímá…

Jen chci být tam, kde jsi ty. Ať už je to kdekoliv.

Bože. Dal jsem ti vše. Teď je řada na tobě.

Zvedl jsem ruku. A díval se, jak ta rudá tekutina prosakuje přes bílé tričko. Tohle je konec příběhu… Konec dlouhé cesty do nikam…

A je to opravdu konec?

Kdo ví…

Diskusní téma: Hvězdný třpyt

paráda

Karin | 24.03.2018

Pěkné ale smutné.

Wow....

Denny | 29.12.2013

Je to skvělé. Hezky popsané, má to logiku a je to... prostě skvělé :)))
Co se týče smrti, tak z ní mám smíšené pocity, ale myslím, že nad nimi převažuje strach. Přece jen - nebe a peklo si člověk vymyslel. Nikdo neví, jaké to potom skutečně bude. Jestli vážně někdo skončí v pekle a někdo v nebi. Koneckonců jsem čerpala z dost odlišných náboženstvích a každé má smrt trochu jinak. Někteří zastávají názor, že smrt je jen začátek a že poté probíhá reinkarnace, kterou si člověk nepamatuje. Řekové měli podsvětí rozdělené na tři části - pole, kde byly duše, které nebyly ani špatné, ale ani tak úplně dobré; trestná pole, kde bohové trestali zloduchy; ostrovy, kde sídlili hrdinové. Ale je jasný, kde by v dnešní době většina lidí skončila.
Takže smrt může být kamarádka, ale i největší nepřítel.
V tvém podání je smrt milosrdná. Sice mi přijde trochu zvrácené, aby se někdo sám probodl, ale na druhou stranu... U něj mě toho moc nepřekvapí. Zvlášť, když mu odešel Castiel. Je to dobře popsaný a skvěle vystihuješ ty pocity, které člověka v takové chvíli nejspíš zahltí. Já to teda ještě nikdy nezažila, ale předpokládám, že v takové situaci bych se cítila podobně.
Takže dávám patnáct bodů z deseti :DDDD

~

Benny | 02.11.2013

Nevím co napsat..smrt je hezká pokud Tě osvobodí a nepěkná mrcha pokud Tě vyrve ze života moc brzo..to je vše.

Re: ~

Salazaret | 02.11.2013

To je pravda.
Ale smrt není zlá. Jen ta cesta k ní, ano...
Někdy je smrt vysvobozením z pekla našeho bytí tady na zemi. A Dean? Už toho ztratil mnoho...

Děkuji za komentík!

S láskou Sal.

Přidat nový příspěvek