Novinky

31.12.2010 12:45

Tak jsem konečně našla ztracenou Múzu a strašně za ní děkuji Dokonalé Alice (Elysejský klíč), její poslední kapiolka mi otevřela oči a já sedla a začala psát a psát...

Také jsem uložila další jednorázové povídky do sekce stmívání, snad se budou líbit a zanechte tady nějaký ten komentík :) ;)

Jak už jsem říkala moje psací nálada se vrátila a večer nebo možná ještě teď vložim další kapitolku Future Visione a možná hned dvě, podle toho jak se mi povede tu další napsat... Každopádně už pracuji na další kapitole Temnotou spolu a také na jedné jednorázovce (HP/SS) která se mi vymkla z rukou a asi z ní bude další krátká kapitolovka.

Tak samo mám pro Vás připraveno docela dost povídek, včetně další na téma HP/DM ale trochu z jiného soudku... Tak snad jsem Vás potěšila a já se vrhám do psaní...

PS: Ještě jednou děkuji Alice!!!