Vidím tě

06.05.2011 04:00

Třetí část s pohledu našeho Harryho. Vím, že se v ní nic moc nedozvníme, ale přesto... každá věta je důležitá!

yellow děkuji za opravu, opravdu nevím, co bych si bez tebe počala.

S láskou Salazaret

 

 

Už nemůžu. Bolí mě každý sval. Ale musím jít dál. Musí mi to vysvětlit. Chci vědět, jestli má cenu dál bojovat. Co když to byl opravdu jen sen?

Do očí se mi nahrnuly slzy. Možná některé už našly cestičku ven. Nechal jsem je. Byl jsem bezmocný. Proč jeho kabinet musí být tak daleko? Proč tu tak brzy ráno nikdo není? A dovedl by mě tam někdo? Je to doupě Zmijozelu, takže asi ne. Jsem v tom sám. Tak jako ve všem.

Unaveně jsem se opřel o chladnou zeď za sebou a pomalu se sesunul k zemi. Nezvládnu to! Další slzy brázdily můj obličej. Zase jsem dokázal brečet. Dokážu se ještě někdy smát? Doufám v to. V jeho náruči je tak krásně. Ta opojná vůně, kterou cítím ještě teď. Ulpěla na mém pyžamu. Zachvěl jsem se. Takže to nebyl sen? Opravdu za mnou přišel a omluvil se mi? Našel vzkaz, který jsem mu zanechal?

Najednou jsem uslyšel tupou ránu. Jako by někdo uhodil pěstí do dveří. A bylo to tak blízko. V mé duši svitla naděje. Někdo tu někde je. On tady je!

Znovu jsem se vyškrábal na nohy. Posunul jsem se o kousek dál a udělal pár dalších váhavých krůčků. Pak jsem to ucítil. Dveře. Tak známé a přitom jako bych je viděl poprvé. Viděl? Ne… cítil jejich strukturu. Jejich pevné dřevo. Vůni borovic. Pohladil jsem lesklou plochu. Byl jsem tu. Jsem tady! A on je za nimi. Vím, že je. Cítím to. Cítím ho! Opřel jsem se o ně hlavou a začal se smát. Já se opravdu smál! Dveře se otevřely a já vpadl do chladné místnosti. Ale mé tělo se nesetkalo s chladnou podlahou, jak jsem si nejprve myslel, že se tak stane. Jeho ruce. Dotýkaly se mě. Usmál jsem se. Ano… tak je to správně…

Diskusní téma: Vidím tě

...

ZJTrane | 09.06.2011

padať do jeho náruče je sen mnohých ale tomuto Harrymu to nezávidím. Opísala si ho nádherne krehko, doprajem mu všetko šťastie sveta (a to Potterovi zvyčajne neprajem) som rada, že to zvládol, tak som mu strašne pomáhala aby sa tam dostal. Teraz už len zalepiť Severusovi pusu aby nepovedal niečo príliš kruté. Ja som totálne ponorená do príbehu, ledva dýcham, taká som napätá. Nádhera.

a-sisi.wgz.cz

assez | 07.05.2011

*druhý dÍl

a-sisi.wgz.cz

assez | 07.05.2011

Prvním dílem druhé série jsi mě vyděsila. (Ani nevíš, jaká byla má následná úleva…)
Druhý dál… ano, rozporuplné, drásavé pocity. Chápu Severuse, že váhá. (Muhaha Harryho duše a neposkvrněná, když usiluje o sebevraždu? No nic, já mlčím…)
Tak čistá, jako okvětní lístky bílé lilie… to se mi náhodou líbí; zní to jako dědictví.
Třetí část: „Je to doupě Zmijozelu, takže asi ne. Jsem v tom sám. Tak jako ve všem.“ – jak kruté. Cítí se být ztracen, že? Jojo, jaký to je asi pocit, vědět, že se musíme dostat tam, kde to naši přátele odsoudí a už nepomůžou, a naši nepřátele ještě tuplem nepomůžou, protože nás tam nechtějí?
Skoro mi to připomíná Tantala. Až na to, že Harry má cíl a na to, že Harryho cíl je poněkud blíž.
Dokonce ještě blíž, než jsem si myslela. :D
Fuuu… skvělé. Čtenářky mají rády pády do měkkého. *yes*
Moc děkuji za rychlost přidávání, ale hlavně… za povídku jako takovou. Jsem zvědavá, přes který okraj nás necháš přepadnout. :)

Re: a-sisi.wgz.cz

Salazaret | 07.05.2011

Ass: Pání! Já... já nevím, co na taový dlouhý komentík odpovědět. Ale každopádně jsi mi rozradostnila den a víš, co? Já díky tomu vydám za okamžik další díl. Na co čekat na zítra?
Dnes mám opravdu... smutnou až depresivní náladu. Tak proč si ji nezlepšit. Ale každopádně děkuji za tak úžasná slova. Opravdu mě zahřívají na duši!
Tak teď ke komentíku. Jsem ráda, že reakce na první díl byla taková jaká byla. Ale abych se přiznala, já to tak neplánovala! To Potter! Ten za vše může. V téhle povídce si prostě dělá, co chce! Had jeden.
Harryho duše není beze skvrny, to ví každý. Ale Severusova je poškozená víc, to taky víme. Proto si Sev myslí, že Harryho duše je tak čistá. Ale v podstatě je spíš šedá než bílá, ale přesto čistá, ano až na ty sebevraždy a sebeobviňování...
Třetí část. Doupě Zmijozelu. Co k tomu dodat, máš pravdu. Ve všem. Přátele nechápou a nepřátele nepomůžou. Co víc si přát? (ironie)
Pád do měkkého? Ach ano, tohle taky nebylo plánované. Ale je to tam... Asi to tak mělo být.
Takže děkuji! Moc moc děkuji
Tvá Salazaret

Je to jako krásná kniha.

anneanne | 06.05.2011

Člověk se chce podivat na konec, jak to dopadne,ale zároveň doufá že nikdy konec nebude.Jen krásný příběh dál a dál.....

Re: Je to jako krásná kniha.

Salazaret | 07.05.2011

Konec? Co znamená konec? Někdy začátek něčeho nového a třeba lepšího. Někdy je konec definitivní... Kdo ví jaký konec si pro ně vymyslíte vy...
Děkuji, Tvá Salazaret

nádhera

bacil | 06.05.2011

Krásná kapča a zcela souhlasím s McLissa. Taky doufám a to jak Harry vnímá Severuse i přes dveře je něco báječného. Moc moc se těším na další kapitolu :-D

Re: nádhera

Salazaret | 06.05.2011

Jsem ráda, že se ti Harryho pocity líbí. Vždy když píšu v ich formě představím si tam sama sebe. Pak to jde lehce. Ty pocity a emoce... Kdyby jsi jen věděla, co při psaní někdy zažívám...
Děkuji, Tvá Salazaret

Dnešní dílek

Slimča | 06.05.2011

vnímám tak trochu jako ticho před bouří. Ještě se nic neděje, ale ve vzduchu visí napětí a člověk čeká nějaký nekonečný průšvih. Opavdu nedokážu odhadnout, jak se teď Severus zachová. Nemám ráda adrenalin, ale tady si tu nejistotu docela užívám. :-) Díky, Sal! Už aby bylo zítra! ;-)

Re: Dnešní dílek

yellow | 06.05.2011

Ticho před bouří, tak to je přesné :)

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek