Dívám se...

05.05.2011 05:02

Miláčci... opravdu moc děkuji za  komentíky u předešlé části. A musím říct, že mi opravdu pomáhají kupředu! Už mám všech 7 částí hotových. yellow může povídat... Tedy nesmí! Žádné prozrazování  děje! Ale snad se Vám tahle malá část bude líbit... :)

S láskou Salazaret

 

 

Přecházel jsem sem a tam po svém kabinetu. Včera jsem udělal fatální chybu. Nechal jsem se příliš unést. Já jsem Zmijozel a mám se podle toho chovat! Do háje se vším!

Třískl jsem rukou do pevných dveří. Neměl jsem tam vůbec chodit! Měl jsem se kontrolovat! Vždy jsem to dělal, proč ne teď? Co mi je po tom ubohém klukovi!

„Všechno… Přiznej si, že ti na něm záleží!“ šeptal mi můj vnitřní hlas. Mé druhé já, které jsem už dávno pohřbil. Tak hluboko uvnitř mé duše. Zemřelo v den, kdy má milovaná Lily. Ale on je její syn. Mělo by mi na něm záležet. Je jí tak podobný. Ne James. On vůbec ne! Ale Lily. Sladká, čistá a krásná. Obětavá, přátelská a skromná. Tak jako chlapec, který teď leží na ošetřovně. Obětoval by se… Ale pro co? Pro koho! Pro mě! Hořce jsem se zasmál.

Proč jsem nechtěl vidět víc? Ale musel jsem se ho naučit nenávidět, pro jeho vlastní dobro. Kvůli tomu, aby se nestalo to co teď. Záleží mi na něm? Můžu si to dovolit, aby záleželo? Temný pán je mrtvý. Proč už neshodit tu masku lhostejnosti a nezačít konečně žít? Zasloužím si to? Za všechna ta zvěrstva, která jsem kdysi spáchal? A nebylo jich málo.

Má duše je černá jako nejtemnější noc a ta jeho je… tak neposkvrněná. Tak čistá, jako okvětní lístky bílé lilie. Můžu se ho dotknout? Můžu se ho chtít dotknout? Té nevinné krásy? Zbožňovat a uctívat to křehké tělo?

Nemůžu… Opravdu bych chtěl, ale nejde to! Je pro mě až příliš čistý. Sevřel jsem ruce v pěst a znovu se dotkl dřeva na dveřích. Udělal jsem chybu. Ale jak ji teď vrátit zpět? Dal jsem mu naději! Miluje mě. Nebo si to aspoň namlouvá. Nejde o lásku… možná posedlost. Jsme si tak moc podobní, proto ho přitahuji. Není to láska… Vím, že není… Nesmí být…

 

 

PS: Neodsuzujte Severuse. Vžijte se do jeho situace. On si myslí, že chlapci nemůže nic nabídnout. A jestli ano, tak jen velice málo. Ale jak mi víme... On toho umí nabídnou víc než dost! Jen si to hold musí umět přiznat. A znáte Severuse... Takže víte jak...

Diskusní téma: Dívám se...

...

ZJTrane | 09.06.2011

nuž, áno... to sa dalo od Seva čakať. On sám je tak veľmi zranený, že by potreboval množstvo sedení u psychiatra a k tomu ešte Harry...
Myslím, že by tam mali chodiť spolu aby si uvedomili, že si zaslúžia lásku. Tento Severus je až príliš uveriteľný. Čo sa dá robiť... Ešteže je Harry Nebelvír :D

No jistě,

Slimča | 05.05.2011

co jsme od Mistra čekali, že? :-p Seve, Seve... Snad se mu při "srážce" s jeho oblíbeným Nebelvírem rozsvítí a nebude se snažit přenechat Harryho nějakému ideálnímu panu XY. Jsem moc ráda, že máš dopsáno, to je to čekání na pokračování hned mnohem přijemnější. Těším se! A moc děkuji za dnešní dílek!

Re: No jistě,

Salazaret | 05.05.2011

Oblíbený Nebelvír? Och to je a moc oblíbený, jen by si to Mistr mohl konečně uvědomit :D
Děkuji, Tvá Salazaret

držím palce

bacil | 05.05.2011

Teda já zbožńuji jak si Severus nedokáže říct co vlastně k Harrymu cítí. No aspoň Harry to ví. Takže se moc těším na to jak se Harry objeví ve sklepení u Severuse. Moc krásná kapitola a už se nemohu dočkat zítřka :-D

Re: držím palce

Salazaret | 05.05.2011

Harry to ví a moc dobře a Severus vlastně taky... jen... váhá... sám nad sebou...
Děkuji, Tvá Salazaret

je to nádhera

leaena09 | 05.05.2011

každej den se těším na novej dílek je to nádherná povídka hrozně se těším jak to bude pokračovat * doufám v happy end

Re: je to nádhera

Salazaret | 05.05.2011

Děkuji moc za komentík. A jen malá otázka na konec... Co si představíš pod pojmem Happy end?

Tvá Salazaret

:)

yellow | 05.05.2011

yellow mlčí jako hrob :D

Re: :)

Salazaret | 05.05.2011

yellow je zlato! Díky :) :)

Jsi poklad! :))

McLissa | 05.05.2011

Nejen, že přidáváš každý den mini-kapitolku, na kterou se po celý den ( a noc :D ) vždy neuvěřitelně těším, ale už máš dokonce i dopsanou celou povídku! Jsi prostě skvělá...a já šťastná! :) :-D Aano ano, právě, že známe Severuse, jen aby tou svou nedostupností a nevírou v sebe ještě něco nezkazil :) I když...v příští kapitole se přeci objeví Harry u jeho dveří, nebo by se mohli potkat na chodbě, což? :D No každopádně...už se na to neuvěřitelně těším :) Díky, Sal...:-)))

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek