Dívat se a vidět...

09.05.2011 00:00

 

Konec... Několikrát jste psali, že chcete šťastný konec. Ale otázkou pořád zůstává... Co si pod pojmem 'happy end' předtavujete?

Děkuji , že jste semnou došli až sem. Ke konci. K tomu, co mělo přijít a přišlo. Psala jsem povídku díky Vám a pro Vás. Hlavně pro Vás.

Děkuji yellow za názory a rady. Jsem ráda za každého, který se sem podíval a napsal svůj názor. Opravdu to pro mou dušičku znamená hodně...

Děkuji, Vždy Vaše Salazaret... ;) :)

 

 

The night has reached it's end
We can't pretend
We must run
We must run
It's time to run
Take us away from here
Protect us from further harm
Resistence *

V poslední době jsem přemýšlel o hodně věcech. Ale až teď jsem si uvědomil, že nebyly důležité. Minulost ani budoucnost neřeším. Chci se věnovat jen okamžikům tady a teď. A já to udělal. Nepřemýšlel jsem. Ne. To nešlo. Ne v jeho náruči.

Severus mi dal všechno, oč jsem požádal. Teď vím, že jsme pro sebe stvořeni. Ale jak utéct před světem, který jsem kdysi tak mermomocí bránil?

Pro nás tady není místo. Možná kdysi bylo, ale ne teď. Svět je už moc zkažený. Nechápe, že láska… láska, tak čistá a nádherná, je důležitá. Svět nikdy nemiloval. Na, on nemohl. Pro Svět jsme jen loutkami. Nic víc a nic míň. Děkoval jsem Světu, když jsem stál na jezeře. Děkoval jsem Světu, když jsem pozřel jed. A nakonec… děkoval jsem mu, i když jsem přežil. Dvakrát. A přesto mě Svět odsoudil. Nezasloužím si lásku takovou, jakou si vyberu? Ne? Tak proč jsem přežil? Nechápu to…

„Měl bys spát, je něco před půlnocí…“ šeptl rozmrzele můj partner. Usmál jsem se.

„Spal jsem celý den…“

„A copak bys chtěl? Další kolo?“ zasmál se a políbil mě na temeno hlavy. Zasmál jsem se do jeho holé hrudi. Ach, Severusi, když chceš, umíš člověka rozesmát. Tohle je další věc, kterou na tobě miluji…

„Ne… přemýšlel jsem…“

„Ach… a nebolelo to?“ usmál se.

„Přestaň!“ zasmál jsem se znovu a lehce ho plácl po rameni. Znovu jsem se uložil na jeho teplé tělo a na chvíli zavřel oči.

„Co takhle projít se?“ zašeptal jsem. Oči jsem nechal zavřené. Stejně nic nevidí. Proč se namáhat s otvíráním.

„Teď?“ zeptal se udiveně.

„Proč ne? V tuto dobu je venku nádherně…“

„Hm…“

„Znám u jezera jedno krásné místo…“ lehce jsem ho pohladil po klíčních kostech a pak níž. Líbila se mi hladkost jeho kůže. Tak dokonalá.

„U jezera?“ přemýšlel. Pochopil mou narážku?

„Hm… tak nějak…“ zavrněl jsem. Políbil tu překrásnou pokožku. Chvíli bylo ticho. Ale já slyšel hodně zvuků. Ale nejvíc jeho srdce. Bušilo skoro jako na poplach. Políbil jsem místo, kde by mělo být.

„To zní jako velice dobrý nápad…“ řekl rozhodně.

Usmál jsem se. 

Noc dosáhla svého konce

Nemůžeme předstírat

 Musíme utíkat…

Musíme utíkat…

Je čas utíkat…

Dostat nás odsud pryč…

Ochránit nás před dalším zlem…

Odpor… **

 

 

 

*Resistence

** Překlad yellow

Diskusní téma: Dívat se a vidět...

paráda

Karin | 23.03.2018

Krása a konec si můžu doplnit podle sebe.

Díky za to

Michaelasi | 17.02.2012

Děkuji ti-děkuji za to že jsi mi dovolila poznat tvé psaní.Děkuji ti-děkuji za ty řádky,to vzrušení a vzbuzení zvláštního pocitu.Ty řádky,ten děj-četla jsem a napadalo mě že chci dočíst a jít k další kapitole,ale hned na to mi něco uvnitř říkalo ne,zpomal a vychutnej si ty slova.Ponořená do děje,do jejich boje s duší a s citem...Nádhera.Seděla jsem dlouze v pokoji po tmě a nechala ty pocity ve mě vyvolávat zmatek.Děkuji

hoj!:D

Deedee | 25.07.2011

Sal!
Dostala jsem hroznou chuť přečíst si něco krátkého a přitom silného. A vybrala jsem absolutně přesně. Každá část byla tolik procítěná. Harry byl Harry a Sevík:D, Sev. Všechno tak skvěle logicky sedí, jejich chování, pocity. Bylo to tak romanticky sladké. Prostě, přesně na něco takového jsem zrovna měla chuť.
Zhltla jsem obě části na jednou. Nějvíc mě asi odrovnalo to "odoláte". To bylo skvělé:D. Ale celkově. Opravdu krásné. Ta forma se mi líbila, ktrátké čtivé ukázky, originální. Navíc skvěle doplněné hudbou, myšlenkami a obrázky. Takové věci mě vždycky osloví.
Co se týče Brumy, mám na něj asi stejný názor:D, jako tady byl. Konec nekonec částečně dobrý, s dávkou naděje... ten se mi líbil. Vlastně mám takové konce asi nejradši. Čtenář má možnost si sám po čtení domyslet svoje. A taky si necháváš otavřená vrátka, kdyby tě ještě něco napadlo - v což doufám:D.
Je to prostě krásné od začátku do konce!

asi to bol správny koniec...

ZJTrane | 09.06.2011

Premýšľam, ale neviem ako by mohli pokračovať, aby mohli byť šťastní, prečo to neskončiť, kým to šťastie majú že-áno? A nedokážem ani nenávidieť Albusa... Ktosi ma učil pozerať sa na vec vždy z oboch strán, tak som sa na to pozrela zo strany toho zatrpknutého dedka. Čo on mal za život? Zamiloval sa do prvého pána zla Grindelwalda, ktorého zabil. to mu muselo dosť udrieť na mozog, nie? Ako on môže chápať lásku, keď sám dal prednosť svetu a ochrane ľudí? Prečo neumrel žiaľom keď zabil svojho milenca? Možno nedokáže naozaj milovať a preto ani nepochopí ostatných. alebo má naozaj Harryho rád a chce mu dopriať to, čo si on cení viac ako lásku - slávu a moc? Mne sa tento koniec páči, veď možno tam na tom druhom svete ich čaká naozajstné šťastie a ak nie tak aspoň zaslúžený pokoj. Ďakujem za všetky krásne aj smutné pocity, ktoré si mi touto poviedkou spôsobila. Bolo to dokonalé. Ešte by som si rada prečítala takéto čriepky trebárs o nejakej inej dvojici, alebo aj o Severusovi s Harrym... trebárs na tom druhom svete :D

tak to je smutné((

Anano | 04.06.2011

No já toho starého prďoucha tak NESNÁŠÍÍÍÍM. Asi z toho dostanu depajznu, ale snažim se držet, páč ke zkouškám se to vůbec nehodí. Ale přesto...)) Bylo to krásné čtení. Akorat je mi fakt líto toho konce no. Snažím se to brát jako správný happy end, ale přece jenom... No, tak třeba to mohlo mít i lepší konec)) Třeba přece jenom utekli někam do Konga. Lepší je žít mezi domorodce, než s těma... hmm... kouzelníkama, fuj. Každopádně, děkuji, Salazaret. Za to, že jsi to stvořila.)) Třeba i někdy se dočkám pokráčka)).

a-sisi.wgz.cz

assez | 09.05.2011

Mně? Mně leze Severus do děje pořád. A lituji Tě, pokud to máš stejně.
Ono si čtenáři poručí „happy end“… jenže. *unknown* *shy* *pardon*
Tak a teď mi odpověz na věčný dotaz: Proč nemají autorky Brumbála rády? Ale vůbec! :D
Ahufmmmm… jo, tohle byla romantika! Bravo.
P.S. Vždy se dá napsat další část, ve které je půjde zachránit… třeba Brumbál. O:-)
Ahm, ehm… tak ne, ale snaha byla.
Sal, mockrát Ti děkuji za tuto melancholickou povídku.
P.P.S. Kdy se stal Merlin svatým? Že mi nikdo nedal vědět. :D

Re: a-sisi.wgz.cz

Salazaret | 11.05.2011

Ano ano, Severus mi tam pořád dělá úplně něco jiného než by měl. Ale co už s ním nadělám? Vyměnit ho nechci a ani bych nemohla :D :D
A proč nemáme Brumlu rády? Já ho měla ráda... ještě i v 5 díle... ale po pátém díle jsem změnila názor a ani nevím proč... Možná kvůli všem těm lžím a podobně? Netuším, ale je to možné.
Další část? Uvažovala jsem o ni, ale ne... To by bylo potom přeslazené a ztratilo by to, to co jsem tím chtěla říct...
Merlin? Svatý? Ani nevím... A je mi to upřímě... jedno... jestli je nebo není svatý... Nezáleží na tom...
Děkuji assez, opravdu moc děkuji za krásné komentáře. Tvá Salazaret

...

McLissa | 09.05.2011

Svým způsobem se tohle dá považovat za Happy End...konec konců, já si nejvíc přála, abys je nerozdělila, a to jsi přeci neudělala...budou žít šťastně už napořád, někde tam nahoře :) ... Jenže stejně to není ten ideální Happy End, nad kterým bych jásala radostí...no ale, nemohu mít všechno, že? :)) ... Je to skvělá povídka a tenhle konec se k ní asi opravdu hodil, to jen já mám takové poněkud zkreslené představy, že u každého příběhu zákonitě musí být "TEN" Happy End :) Moc děkuji za tuhle nádhernou mini-povídku...bude mi chybět :) Díky Sal, jsi nejlepší :-)))

Re: ...

Salazaret | 11.05.2011

Ano, Happy end a ''Happy end'' je velký rozdíl. Možná proto jsem ho napsala tak jak jsem ho napsala. Jsem ráda, že se ti celá krátká povídka líbila. Opravdu jsem nečekala takový ohlas. Takže opravdu děkuji!
Tvá Salazaret

:)))

grid | 09.05.2011

Takže nakoniec predsa len "koniec". Lenže tentoraz na to nebude sám a to je vo svojej podivnej podstate ten najlepší koniec aký sa dal čakať. Ja tlieskam, Sal a ďakujem.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek