My Dreams 1

26.03.2012 19:32

Proč? Nehledejte v tom smysl... nenajdete ho, věřte mi. Proč jsme to napsala? Nevím. Psycholožka po mě chtěla ať sepíšu své sny, které se mi zdají a... tady je máte. Možná je v tom krapet femslashe, ale jen opravdu hodně málo. Prostě jen mé sny...

Beta: yellow

 

 

My Dreams 1

 

 

 

Chodba. Tichá. Klidná. Nikde nikdo. Je tu prázdno. Ale jsem tu já. Já a můj sen. Pomalu kráčím. Mé kroky se odrážejí od stěn. Ten zvuk slyším tak zřetelně. Ale pak tu je ještě něco. Vím to. Cítím to…
Nakouknu za nejbližší roh. Prvně mě oslepí světlo, ale po chvíli si na něj mé oči zvyknou. Vidím otevřenou bránu. Bránu ven. Do přicházejícího léta. Vidím tam louky, pastviny, stromy…
Ale mé oči upoutá úplně něco jiného. Kůň. Čistě bílý. Dívá se na mě těma vševědoucíma očima. Tak krásný! Tak majestátný.
Pomalu kráčím k němu. Natáhnu ruku. Zavřu oči, ale jen na malinkou chviličku. Dotek. Tak jemný! Tak krásný. Zachvěji se. Otevřu oči. Pořád se dívá. Pořád pozoruje.
„Můj koníčku…“ vydechnu tichounce. Kůň zbystří. Mírně se odtáhne od mé ruky, ale chvíli na to se vrátí. Čumákem se opře o mou dlaň.
„Chtěl bys jít ven?“ zeptám se. Cítím jeho dech na své ruce. Je to něco tak nepopsatelného. Nádherného. Můj sen.
 
***
 
Strach. Je doslova hmatatelný. A necítím ho jen já, ale i dívka vedle mě. Tisknu ji k sobě. Bojím se! Tak moc se o ni bojím!
Zvedneme se a společně vyběhneme. Prší. Dlouho už takhle nepršelo, jako dnes. Pořád utíkáme. Pořád cítím ten samý strach. Ale proč? Kde se vzal? Kde je stín, který otrávil naše srdce? Kde je temnota, která ničí naši duši?
Dívka klopýtne. Ten pád byl tak pomalý, ale přesto jsem ji nedokázala ochránit. Bolest. Cítím ji. Tak dobře si na ni vzpomínám. Ale zrovna teď jsem ji cítit nechtěla!
„Prosím…“ zavzlykám. Slzy se mísí s kapkami deště. Natahuji ruku, ale ona už tam není. Jsem sama! Bože! Proč? Pláč. Samota… Bolest…
 
***
 
Dívám se na zapadající slunce. Jsem opřená o rám dveří a sleduji přicházející osobu. Na mé tváři se objeví úsměv. Moc dobře ji poznávám. Když přijde blíž, taky se usměje. Tím svým kouzelným úsměvem. Přesně takovým, o kterém jsem tolikrát snila. Natáhnu ruku. Její ruka vklouzne do té mé. Tady nejsou třeba slova.
Otočíme se a vejdeme do domu. Náš dům. Náš život, který jsme si společně vybudovaly. Mírně znejistím a ona to cítí. Obrátí mě k sobě. Políbí. Jen tak lehce. Už víš, proč jsem si tě vybrala? Jsem jen tvá! Vidím to v jejích očích. Modré jako moře, které je jen kousek od domu. Čisté jako květy lilie, které mi vždy nosíš. Už víš, proč tě tak miluji?
 
***
 
Tma. Ticho. Prázdnota. A já. Sedím na zemi a vzhlížím k temným nebesům. Ruce zabořené do temného písku. Slzy stékající po tvářích… Tak takhle chutná… konec?

 

 

 

 

 

 

Diskusní téma: My Dreams 1

Alice

Fan | 31.03.2012

Omlouvám se a děkuji. Asi máš pravdu.

Fane,

Alice | 31.03.2012

Máš mé velké uznání, že ses sem vrátil a odpověděl - to chtělo hodně odvahy. Máš také mé poděkování, že jsi mi naslouchal a přemýšlel nad tím. To je známka tvé zralosti a vyspělosti.
Bolest je hrozná a skoro vždycky přichází nespravedlivě k těm, kdo si ji vůbec nezaslouží. Tím myslím i tebe, samozřejmě, nejen Sal. I ty, stejně jako ona, si zasloužíš úctu a pomoc, protože se s tím rveš a děláš, co můžeš. Moc ti přeju, Fane, abys našel cestu ven z toho prokletého bludiště, abys i ty, jako Sal, našel a měl při sobě lidi, kteří tě pochopí, podrží a třeba budou plakat za tebe, když ty nemůžeš. Řeknu ti totéž co Sal - You are not alone.
Drž se. Přeju hodně síly a šťěstí.

Hmmm...

Slimča | 28.03.2012

Když si tak promítám své vlastní sny, říkám si, že bych se jejich výkladu asi sama divila. A nebo možná ne. :-) Jen se to bojím vyslovit nahlas. :-D
Přála bych ti, aby ve tvých snech ubylo těch děsivých kousků a zůstaly jen ty krásné. Víš, že mně se některé z těch hezkých opravdu splnily? :-)

ps

Fan | 27.03.2012

Ještě jsem se chtěl zeptat... ty jsi lesbička? :)

what?

Fan | 27.03.2012

Ten první mi přišel trochu LSD, LSD....
No a ty další... co na to říct. Víš, uvědom si, že nejsi jediná, kdo v životě zažil bolest. Já napříkald jsem jí vytrpěl dost a dost. Ale NIKDY jsem jí někomu nevnucoval. Teď asi říkáš něco ve smyslu "Tak to nečti blbečku, když se ti to nelíbí..." Já říkám, že tvé povídky zbožňuji, ale tímhle jsi mě vysloveně sklamala. Nečekal jsem, že se z tebe stane taková vtěrka a rádoby "chudinka", která každému na potkání ukazuje, jakou hroznou bolest zažívá. Nikdy! Jsem nikomu neukázal svoje jizvy. Nepřežil bych to ponížení kdyby o tom někdo věděl. A ty je tu (v Sorry) vystavuješ???! Nestydíš se za sebe? (tohle nemyslim zle, jen se divim, protože já se nenáviděl (a nenávidím) za to co jsem nělal. styděl jsem se za svou slabost a ty...)
To, že ti tohle psycholožka řekla je dobře, já to taky dělal. Bylo pak celkem zajímavé s ní rozebírat význam těch snů a pomohlo to, už jsem se jich tolik nebál, ale promiň mi... Dávat to na blog??? A ještě slash blog? NC...

Zvláštní Fane,

Alice | 29.03.2012

intenzivně přemýšlím, čeho jsi svými slovy chtěl docílit, jaký byl důvod je napsat a proč.
Píšeš, že jsi ze Sal zklamaný. Proč? Protože Sal necítí bolest stejným způsobem jako ty? Protože Sal neřeší těžkou situaci stejně jako ty? Protože se Sal nechová jako ty? Víš, Fane, mám pro tebe zřejmě šokující informaci - Sal NENÍ ty. Sice drobně žasnu nad tvou domněnkou, že je Sal tebou, ale to nechme být.
Dumám, zda jsi chtěl být upřímný nebo jen krutý. Ano, léčba "ledovou sprchou" má své opodstatnění a občas se užívá, ovšem jen ma základě prvního principu psychologické terapie - a totiž podat "pacientovi" jen tolik informací, kolik je schopen přijmout. V opačném případě totiž místo pomoci nabízíš pouze fatální destrukci. Možná by bylo na místě popřemýšlet, zda bys neměl užívat psychologii pouze v sebeobraně. Což je ode mně taky kruté, vůči tobě, a mě mrzí, že ti to říkám. Ale ublížil jsi někomu, na kom mi záleží a já se na tebe trochu hněvám.
Přemýšlej se mnou, Fane, probereme to trochu hlouběji. Z jakého důvodu jsi měl neodolatelnou potřebu tohle sdělit? Nenapadá tě, že tvůj silně emocionální projev a pohrdání k Sal, se Sal vlastně vůbec netýká? Že tady (stejně jako ona) pouze nahlas řešíš svou vlastní bolest? Že možná tvá bolest, kterou jsi nikdy nedal najevo, tě přerostla a změnila se logicky v hněv?
Když budeš mít před sebou úkol, který bude nad tvé síly, budeš se znovu a znovu marně pokoušet ho splnit, dokud nepadneš vyčerpáním, aniž bys čehokoliv dosáhl - nebo požádáš o pomoc? Stačí jen malinko změnit úhel pohledu - a hle, přiznat, že potřebuji pomoc, vyslovit to nahlas a požádat o ni... To chce ale zatraceně hodně odvahy, co říkáš?
Nepohrdej Sal proto, že není tebou, to není fér. Nehledě na to, že bolest dvou lidí nikdy nelze srovnávat, každý máme svůj vlastní způsob, jak s ní bojovat. Ty máš svůj, Sal má svůj; možná ani jeden není ideální, ale v dané chvíli je to způsob, jakým se propracovat dál a najít další cestu, jinou a třeba lepší. Co já vím? Každý dělá, co dokáže, a to je taky vše, co od kohokoliv můžeš žádat. Je mi líto, Fane, že ti kdosi, cosi, vnutilo pocit, že cítit bolest a dát to najevo je hanba. Protože není. Není hanba být poražen silnějším protivníkem. Není hanba plakat; ačkoliv ti to zřejmě jako muži / mladíkovi /chlapci stále vtloukali do hlavy.
Víš toho o Sal příliš málo. Ona bojuje a velmi tvrdě. Jenom zrovna o tom tu konkrétně nepíše; co všechno v uplynulých měsících podstoupila, s čím se porvala, nad čím zvítězila. A že si občas na svém vlastním blogu, ve svém vlastním virtuálním deníku, občas uleví a "vypláče", upustí trochu té bolesti, aby ji nepozřela, je moudré. Přeji ti, Fane, abys i ty nad svou bolestí zvítězil a nemusel dál nést to hrozné břímě zakázaného pláče.
A ty, má drahá Sal, hlavu vzhůru, bradu vystrčit a znovu do boje, šup :) Ačkoliv to tak nevypadá, Fan se nevyjadřoval k tobě, ve skutečnosti mluvil o své vlastní bolesti, svých potížích a svém hněvu. I tohle je, ač poměrně nešťastné, volání o pomoc. S tebou to nemělo nic společného; mluvil o sobě, ne o tobě. Přijmi to a nech to být :)
Mám tě ráda. Nezapomeň na modrou.

Re: Zvláštní Fane,

Fan | 31.03.2012

Omlouvám se a děkuji, asi máš pravdu.

Pani, Alice,

kakin | 17.10.2012

normalne jsem u tve obhajoby Sal zatlacil slzu...nevim, jestli si to prectes, tak ti to poslu i na e-mail...moc dobre vim, cim si Sal prochazela a vlastne jeste prochazi, se mnou se neco podobneho tahne uz 10 let a uz nekolikrat jsem se podival smrti do oci...vim, ze jsem slaboch to takhle resit, ale v te chvili jsem si byl jisty, ze je to jedine mozne vychodisko ze zacarovaneho kruhu... a Sal preji hodne stesti v tomhle nekonecnem boji

Přidat nový příspěvek