Odbočka jinam...

07.08.2011 19:48

No... konečně jsem se tak nějak odhodlala (hlavně finančně) a zašla si dodělat své tattoo. Tak... neodolala jsem a musím se pochlubit. Hlavně s tím jedním, které jsem věnovala Severusovi. Hodně dlouho jsem uvažovala, co si na tu ruku dát. A tohle vyhrálo...

Rest In Peace Severus...

 

Pavučina (seriál NCIS)                         Japonský znak - Eternity (věčnost)

 

Čtvrté tetování nemám vyfocené, tedy někde ano, ale momentálně nevím kde. Ale ještě několik jich přijde. To vím ze stoprocentní jistotou :D :D Jsem hold... blázen. Ale co už... Člověk má žít aspoň z malých radostí :) :) :)

Salazaret

Diskusní téma: Odbočka jinam...

...

Salazaret | 08.08.2011

Odvaha? Ani bych neřekla... Spíš pěkný blázen. Ale co! Severus si to zaslouží. S HP knížkama jsem vyrůstala od jedenácti let. Teď jsou pro mě středem vesmíru a drží mě 'nad vodou'. A do budoucna to určitě nebude jiné :)
A navíc... Severuse jsem obdivovala už v první knize a když vyšla šestka obhajovala jsem ho doslova do krve. A když mi (nám) ho Rowla zabila... Bylo to děsný! Týden jsem probrečela a nedokázala číst dál... Severus je pro mě můj patron, kterého se chci držet do konce sných dní. :) :)
Jsem ráda, že se líbí... Další HP tattoo mám už připravené, jen sehnat dostatečný obnos :) :)
Sal.

ooOoo

Nade | 08.08.2011

Jseš prostě "odvaha". Já na něco takového nemám. Vyhýbám se něčemu, co je... jak to říct... nezvratné. XD
Nicméně obdivuji odvahu vyjádřit se. Pocta je pěkná...

tatoo

katie | 08.08.2011

WOW!!! Moc pěkné...

Přidat nový příspěvek