Vidět skrz...

07.05.2011 04:00

Tak jak-pak se náš lektvarista zachová? Tahle kapitola je o něco delší, než ty ostatní. Ale líbí se mi. Já vím,  že je tady Severus trochu OOC, ale to k tomu prostě patří. Myslím, že ke všem mým povídkám. Nikdo neví jak by se skutečný Severus Prince Snape zachoval v situacích, kterým ho, mi autoři, vystavujeme. Takže směle do čtení!

Celým svým srdcem děkuji za nádhernou přízeň :) ;) S láskou Vaše Salazaret.

yellow jako vždy patří mé díky za opravu, úpravu a perfektní slova na závěr...

 

„Pottere!“ řekl jsem vyplašeně. Od kdy já něco říkám tímhle tónem! Ale neměl jsem na úvahy o svém chování čas.

Držel jsem to chvějící se tělo v náruči. On se usmíval. Jako sluníčko uprostřed léta! Merline, pomáhej mi. Jak jsem se do téhle situace dostal? Nechápu to. Opravdu svůj život nechápu!

„Pottere, co tu děláte?“ zeptal jsem se a snažil se chlapce dostrkat ke křeslu v rohu místnosti. Nedařilo se mi to. Držel se mě jako klíště. Až když jsem se trochu uvolnil i jeho stisk zeslábl.

Podíval jsem se do jeho mladé tváře. Nejvíc mě zaujaly jeho oči. Teď bez brýlí vypadají tak… jinak. Těkaly ze strany na stranu a snažily se zachytit nějaký bod. Moc dobře jsem věděl, čím to je. Tenhle chlapec už nikdy vidět nebude, to je jisté. A proč? Kvůli své hlouposti… Ne! Kvůli mé. Kdybych si víc všímal náznaků. Vím, že se o sblížení snažil už dřív. Jen já byl zaslepený svou nenávistí k jeho otci. Tak přece jenom se ze mě stává sentimentální blázen, toužící po lásce? Kam jsem se to jen dostal? Do jiné dimenze?

„Omlouvám se… já jen… chtěl…“ koktal a snažil se aspoň trochu uklidnit. Ale hrozně se chvěl. Jeho tělo toho za poslední týdny zažilo až moc. Povzdechl jsem si.

Podepřel jsem ho a zavedl do druhé místnosti. Když jsem ho chtěl zase usadit, natlačil se na mě a znovu mě objal.

„Harry… Jen tě chci posadit. Nikam nejdu…“ šeptal jsem naléhavě. Už si nemůžu dovolit svůj obvyklý sarkasmus. Až příliš se toho změnilo!

„Já… ano… děkuji…“ šeptal tichounce. Skoro jsem ho ani neslyšel. Posadil se jen na okraj, ale pořád nebyl ochotný pustit mou ruku. Opravdu jsem nevěděl, co teď mám dělat. Co říct?

„Harry…“ řekl jsem jen tohle jedno jméno a mohl jsem sledovat, jak se z jeho očí začaly řinout slzy. Jedna za druhou. Co teď?

Objal jsem ho. Dotýkal se ho. Poskytl mu útěchu a ochranu. Byl jsem tu pro něj, on tu byl pro mě. Tak proč se v tom snažím pořád najít skulinu a utéct? Ne… už nechci utíkat. I já mám právo se na chvíli zastavit a prostě… žít!

Chytil jsem jeho tvář do dlaní. Chvíli jsem se jen díval. Na ten nádherný obličej. Na muže před sebou. Přišel za mnou. Za mnou! Mohl si vybrat kohokoliv na světě a přišel za mnou!

Naklonil jsem se a svými rty se dotkl těch jeho. Cítil jsem, jak se jeho dech zadrhl. Slzy se spustily ještě víc. Tiše vzlykl. Ale já věděl, že to bylo štěstím. To, že jsem konečně pochopil.

Na chvíli jsem se odtáhl a pak ho znovu políbil. S větší naléhavostí. S větší touhou a razancí. Ach ano, tohle je to, co jsem hledal…

Znovu jsem ho objal a pak se posadil vedle něj. Jeho hlava klesla do mého klína a on spokojeně vydechl. Pohladil jsem ho po jeho vrabčím hnízdu a tiše šeptal slova, která jsem si slíbil nikdy neříct. Usnul. No není to dokonalé?

 

Diskusní téma: Vidět skrz...

....

ZJTrane | 09.06.2011

som rada, že Severus vzdal boj so svojím zvyčajným Ja a prijal city. A že sa Harrymu zastavil dych? To aj mne, prežívala som to všetko... Keby boli kapitoly dlhšie asi to neprežijem, lebo pri tejto som vážne nedýchala. Točí sa mi hlava z tých pocitov...

ach sluníčko

bacil | 07.05.2011

tak tohle bylo náherné tak jako dnešní nádherný sluníčkový den. To jak ho Severus nakonec přijal bylo krásné. Trochu se děsím toho, že to až takové pohádkové nebude stále,ale věřím (moc moc) ve štastný konec. Viď že bude?

Re: ach sluníčko

Salazaret | 07.05.2011

Co já můžu slíbit? Já nevím... já nevím jaký ten konec je. Tohle bude opravdu jen na Vás. To vy a vaše duše rozhodne o jejich osudu...
A už jsem se možná jednou ptala... Ale co si představujete pod pojmem. 'Šťastný konec?'

Už neplač, Harry...

grid | 07.05.2011

to, že sa konečne pochopili a sú spolu je najdôležitejšie. A ešte to, že chlapec ma rád a objekt jeho lásky Severus Snape má rád jeho.

Re: Už neplač, Harry...

Salazaret | 07.05.2011

Přesně! Hlavní je, že jsou spolu...
Děkuji, Tvá Salazaret

a-sisi.wgz.cz

assez | 07.05.2011

A ironické! Áááách…
Já ci etě pohádku! Plošíííím! *dýcha jako pes, prosí jako pes*
Děkuji za další kapitolu. Harry je skvělý, Severus taky. :D
A myslím, že to o ooc... tam moc psát nemusíš. Protože jeho chování... prostě má důvod. Potom (můj úhel pohledu) padá nutnost se „omlouvat“.
Děkuji za kapitolu i za Tebe, Sal♥.
assez

Re: a-sisi.wgz.cz

Salazaret | 07.05.2011

Já děkuji za tebe! A co se týče pohádky... Nevím, jestli další kapitolky zapadají zrovna do téhle sekce... Ale to nechám posoudit čtenáře. Každopádně poslední tři kapitolky se blíží. A konec vlastně taky.
A opravdu děkuji. Takový komenták, od někoho jako jsi ty, je pro mě čest a pocta. Takže opravdu to já děkuji.
Tvá Salazaret

Re: Re: a-sisi.wgz.cz

assez | 07.05.2011

Sal - neděs, prosím Tě… Víš, co píšu, tak si představ, jaké (sebe)vraždy okamžitě vidím.
A nejsem nic extra… tak nepřeháněj, ano? ;)

Re: Re: Re: a-sisi.wgz.cz

Salazaret | 07.05.2011

Já a přehánět? Nikdy!
:) Každopádně další kapitola už není procházkou po růžové zahradě s ťuťu králičky... Ne, opravdu není. Škoda, já to tak původně plánovala. Opravdu! Přísahám, ale... Někdo mi vlezl do děje. Stává se ti to někdy? Mě pořád...
Děkuji, :D :D :D

bééééhééé

Kiki | 07.05.2011

já si chci přečíst co mu šeptal za slova! :D to nejlepší tam zase není...fňuk fňuk

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek