Vidět srdcem...

08.05.2011 04:00

Tuhle kapitolku mám nejraději. Nějak šla přímo z mé duše. Nejen ze srdce. Vidíte taky tu bezmoc? Tu čistou touhu být blíž? Dávat a brát? Ne jenom chtít a mít...

Děkuji všem. Za vše, co mi dáváte. Za každé slovo, za každou větu. Za Vás! Děkuji a ještě jednou děkuji! Jste víc než slunce mé duše. Jste píliřem, který drží mé základy. Děkuji...

S láskou Vaše Salazaret ;) ;)

 

Zůstal jsem tam sedět jako přikovaný. Hlavu v dlaních. Tohle je snad zlý sen. Tohle nemůže být pravda. Proč tak hezký začátek má tak hořký konec? A tak rychle?

Zvedl jsem hlavu a podíval se do těch zelených očích. Stál tam, jen v tom sametovém pyžamu a díval se na mě. Opíral se o dveře. Nebrečel. Ale jeho výraz vypovídal o všem. Slyšel to. Každé pekelné slovo. Máme vůbec naději? Já v ni přestal věřit.

Postavil jsem se a přešel k němu. Natáhl svou drobnou ruku a lehce přejel po mé tváři. Přitiskl jsem se na tu horkou dlaň. Bude mi chybět. Ale člověk nemůže ztratit to, co nikdy neměl. Ještě je čas, to zastavit. A já to udělat musím.

„Severusi… pojď do postele…“ zašeptal naléhavě. Chytil jsem jeho dlaň do své. Šel jsem. Nakonec proč ne? Ale… je to dobrý nápad? Takhle si ho k sobě připoutat? Ne! Tohle nesmím dovolit!

Ale přesto jsem nezastavil. Lehl jsem si do postele. Jeho v skoro v náručí. Následoval mě a lehl si na mě. Spokojeně vydechl. Poslední noc?

Přitulil se ke mně blíž a pak zvedl hlavu. „Chci, abys ses semnou miloval, Severusi…“ nechal větu vyznít do ztracena. Rukou jsem přejel po jeho zádech. Přemýšlel jsem. Opravdu tohle chce? Ale já mu to nesmím dát. Nedokázal bych ho pak od sebe odehnat.

„Harry, to nejde…“

„Ne, mlč… Chci, abys ses semnou miloval jako by to bylo poprvé, protože tohle bude poprvé! Chci, abys byl něžný, vášnivý, chci cítit tvou touhu po mě. Severusi!“ Podíval se na mě. Jeho oči byli mírně zamlžené, ale přesto našly můj obličej. Zaryl prsty do mé bílé košile. Přisunul se blíž.

„Chci, abys ses semnou miloval jako by to bylo naposledy! Protože tohle bude naposledy! Chci tě vidět sténat, chci, abys ve mně zažehl oheň. Chci se nechat spálit! Chci vidět jak ztratíš kontrolu! Chci cítit tvou nenávist, která tě zbaví příčetnosti! Chci tě milovat i nenávidět. Chci cítil lásku i bolest. Krutost i něhu. Naději i beznaděj… Severusi, splníš mi to?“

Odolejte…

 

 

Diskusní téma: Vidět srdcem...

... :)

CatNeko | 28.02.2012

Ty poslední dva odstavce mě naprosto dostaly a mráz se sešplhal ze zad až po kotníky - skvěle vybraný slova a vyvolala si ve mě zvědavost číst dál :)

...

ZJTrane | 09.06.2011

zostala som nemo civieť na obrazovku a neviem čo napísať. Som zronená, že to tak prijali, vzrušená z toho čo urobia, a zase som zabudla dýchať. A napadla mi pieseň od Petra Nagya :D miluj tak ako posledný krát :D je to pekná pesnička a dlho som ju nepočula a teraz mi znie v hlave... Bojím sa čítať ďalšiu kapitolu a bojím sa konca, lebo táto poviedka mi zostane v hlave dlho, a keby sa skončila zle, tak budem za tých dvoch ešte dlho trpieť. A Albusa budem nenávidieť.

:-) Krása

Slimča | 08.05.2011

Ještě nevím, jak se k Harryho chování postavit, ale ona ta první lidská reakce po velkém šoku bývá často trochu překvapivá. Předpokládám (ne, vlastně jen strašně doufám :-)), že až oba trochu vychladnou, něco spolu vymyslí. Nebo dříve zasáhne osud? Moc se ti to povedlo, Sal! Díky!

Re: :-) Krása

Salazaret | 08.05.2011

Když se zaměříme přímo na Harryho, jeho chování je pochopitelné. A jeho postoj k životu je pořád stejný jako od začátku...
Děkuji za komentík! Tvá Salazaret

:D

yellow | 08.05.2011

Sal, koukej co děláš :D Oni tu z toho mají infark :D No neříkala jsem to? :) :D

Re: :D

Salazaret | 08.05.2011

Já vím, že říkala. Ty jsi ho málem dostala taky :D :D
Ale já si prostě nemůžu pomoct!
Děkuji, yellow!

Tvá Salazaret

ach jaj!

grid | 08.05.2011

no aj tak sa dá, Harry...

Re: ach jaj!

Salazaret | 08.05.2011

jinak to ani nejde...
Tvá Salazaret

ehm...

Kiki | 08.05.2011

no já spíše myslela že mu Harry navrhne, aby spolu zdrhli někam pryč, a mohli spolu být napořád...takhle je to taky dobrý ale těžko si představit, že by se Harry tak rychle poddal Brumbálovi a místo toho, aby zkusil mít se Severusem celý život, tak si ukradne jenom jedno milování... ale faktem je, že on nikdy nebyl zrovna vypočítavý :D

Re: ehm...

Salazaret | 08.05.2011

Harry by to navrhnout nemohl. Přece jenom je to pořád 'ten' samý Harry jako v prvním díle téhle povídky. Kluk který nikdy nic neměl a nikdy mít nic nebude. To asi aspoň myslí. Proto chce využít každé šance... a kdo říkal, že to vzdal? Oni se rozejdou? Ne... myslím, že to bude mít jiný konec...
Děkuji za vše, Tvá Salazaret

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek