Vzdávám se

30.04.2011 08:56

Další pokus? Další konec? Možná... ale možná ne. Možná mě budete soudit, ale to je taky možné, že ne. Pořád nechápu proč jsem to napsala. Možná jsem se jen potřebovala vypsat. Možná je v tom něco víc. Něco ve mě. Možná já jsem ta špatná, ale to nechám posoudit jen Vás. Tahle část je krátká, tak jako ostatní...

 

 

Láska je rozkoš, která se mění v bolest, není-li opětována.

 

Člověk má hodně přání. Hodně ideálů. Já nemůžu mít ani to. Zachránili mě. Nevím jak! Ale pořád jsem tu. S tou samou bolestí. Nechápu to. Kdo byl tak brzy ráno venku? To jim opravdu nezáleží na mé svobodné volbě? Chtěl jsem umřít. Ale to oni nevědí. Nenechal jsem dopis tak, jak se to dělává. Takže teď už vím, co mám udělat příště. Ach, ano. Příště bude. Vím to. Musím to udělat. Nepovedlo se to jednou. Povede se to podruhé.

Díval jsem se na západ slunce. Seděl jsem na parapetu, na ošetřovně. Dnes tu bylo tolik lidí. Všichni chtěli vědět, jak mi je. Ale mně je fajn. Opravdu…

Povzdechl jsem si. Proč nepřišel. Ani jednou tady nebyl. Za celé tři dny. Potřebuji ho vidět, aspoň jednou. Jednou jedinkrát se podívat do těch hlubin jeho temných očí. Prosím, přijď. Možná ti dám ještě jeden den. Pak… pak už tu nebudu. Máš poslední šanci se rozloučit, Severusi. Přijdeš? Kvůli mně? Ne. Ovšemže nepřijdeš. Nemáš k tomu důvod. Ale já bych to udělal. Proseděl bych u tvé smrtelné postele hodiny a dny. Držel bych tě za tvou bledou ruku a chlácholil. Byl bych tu pro tebe, víš?

Miluji tě, Severusi. Tak proč ty nemůžeš milovat mě? Jsem slaboch a zbabělec. Ale už nedostanu šanci ti tohle vše říct. Za pár hodin umřu, ale poslední moje myšlenka bude na tebe. Pořád to mám před očima. Jak jdeš a vzdaluješ se ode mě. Tvůj plášť víří kolem tvých nohou. Vypadá to tak báječně. Tak… magicky! Jsi úžasný člověk, Severusi. Víš to? Určitě ano. Možná se tvá pravá tvář schovává za maskou ledu, ale to já nikdy nezjistím, že?

Slezl jsem dolů a porozhlédl se kolem sebe. Bude mi to tady chybět. Ale jen na chvíli. Pak už se budu mít lépe. Chci to tak. Je to pro všechny lepší. Už nebudu žádná koule na něčí noze.

Cítím, jak se mé svaly na tváři pohnuly. Já se usmíval. Zase. Tak nenuceně. Tak úžasně. To je úsměv pro tebe…

 

2. část   ***   4. část

 

Diskusní téma: Vzdávám se

...

ZJTrane | 09.06.2011

ako je možné, že toho spratka tam nechali samého. Veď sa chcel zabiť, to už nikomu na ňom nezáleží??? Nevedia, že niekto,kto sa chce zabiť má asi nejaký problém a obyčajná záchrana života ešte nezmení jeho rozhodnutie skončiť s utrpením??? Samozrejme, že to nevedia. Možno Severus by mohol vedieť a sliediť niekde na chodbách, ale aj Albus prežil sklamanie aj on by to mohol tušiť... Uf tie emócie, čo cítim ma zabijú :)

:))

McLissa | 30.04.2011

Opět skvělá kapitolka a ať už tenhle příběh píšeš kvůli čemukoli, mě se neuvěřitelně líbí :-) Jen doufám, že už brzy přijde ten očekávaný zvrat a uvědomění, stejně jako další část, díky :)

Re: :))

Salazaret | 30.04.2011

Harry je pako, to se ví už od začátku... Severus je tu ten více chápajíci... Merlin-dík!!!

neee

bacil | 30.04.2011

jestli si zase Harry něco provede tak vlastnoručně Severuse k Harrymu přivážu, aby si už nic neprovedl :-(
Super kapča a moc se těším na pokračování :-D

Re: neee

Salazaret | 30.04.2011

Nejhorší na tom je to, že Harry to už udělal. A každý čin má následek... Sal.

Severus Snape, kde dočerta trčíš?!

grid | 30.04.2011

.... teraz by mal byť už na ceste na ošetrovňu, v opačnom prípade mu pôjdem pomôcť!!!

Re: Severus Snape, kde dočerta trčíš?!

Salazaret | 30.04.2011

Nečetla jsi náhodou už další kapitolu? Ale ta tu bude až za pár hodin... možná až ráno... Takže otázkou zůstává jak víš, co se stane? :D :D Nebo jen doufáš? :)

Sal.

Přidat nový příspěvek