Malá ochutnávka z prvních 3 dílů

19.04.2011 03:56

 

Už za dva týdny tady bude první díl. Těšíte se? Já strašně moc! Tuhle povídku mě baví psát! Ani nevíte jak!

 

 

 

Nikdo nic neví. Dursleyovi před dvěma dny zmizeli. Z ničeho nic. Žádné stopy po únosu, prostě nic! A pak je tu ten dopis, který Harrymu dnes přišel. Proč ho otvíral už u stolu? Zbytečně tím riskoval. Co kdyby v tom bylo něco víc? Kletba, která by ho ochromila? Nebo přenášedlo? Ten chlapec si neuvědomuje, v jakém je nebezpečí. Pořád nechápe, že Voldemortova hrozba je reálná! 

Ale jak ho ochránit? Jak zarazit další smrt? Ale ona si klidně přijde. Prochází hradem s tou svou kosou a čeká. Chladná a vypočítavá. Čeká a vyčkává na jakoukoliv chybu a pak bere. Někdy rychle a někdy v mučivých bolestech.

                              

Podíval se na ruku, která ho pevně svírala. Nasucho polkl. V krku knedlík. Tiše vzlykl. Přesto to donutilo Brumbála na chvíli zastavit. Povzdechnout si. Tak tohle je ten zachránce kouzelnického světa? Ne. To už dávno ne. Zlomili ho, nebo ne? 

Harry vytrhl ruku ze Snapeova sevření a prudce vyrazil ke dveřím. Ale někdo ho popadl kolem pasu a pevně stiskl. Chlapec se začal prát. Nechtěl se dát zadarmo. Ne bez boje!

                                                                                       

„Už… už jste někdy…“ Snape nechal větu nedokončenou. Ale přesto chlapec pochopil, na co se ho ptá. Polknul knedlík, který se mu usídlil v krku a otočil se na svého manžela. 

„N-ne…“ zakoktal a pak s lehkou červení, na tvářích, sklopil zrak.

„Dobrá… já…“ Lektvarista se podíval na chlapce před sebou. Seděl tam jako hromádka neštěstí a celý se třásl. A tohle má být jeho milenec? Manžel se kterým je nucen spát? Kvůli zachování a ustálení jejich magie? Je to jen dítě, které donutily dospět!

                                                                                       

 

Tak co? Líbilo se aspoň trochu? Já moc doufám, že ano.

Vy všichni, jste mou inspirací. Mou múzou. Mou duši.

Děkuji za Vás.

Děkuji za sebe.

 

S věrnou a nikdy nekončící láskou Vaše Salazaret

 

Diskusní téma: Malá ochutnávka z prvních 3 dílů

paráda

Karin | 22.03.2018

Jdu číst.

jéééé

bacil | 19.04.2011

tak právě jsem si málem oslintala monitor jak jsem se začetla. Na tuhle povídku jsem moc zvědavá :-D

Re: jéééé

Salazaret | 19.04.2011

Bacha neslintat! To potom nemusí fungovat klávesnice, sama to znám!
Snad se povídka uchytí a bude se její temná stránka líbit...

Sal.

Veru páči

grid | 19.04.2011

a teším sa na prvú kapču. Ide o môj obľúbený pár a ja som nenásytná po kvalitných poviedkach so Sevom a Harrym. Tak nech sa ti darí.

Re: Veru páči

Salazaret | 19.04.2011

Děkuji! Snad se první kapitolka bude líbit! Už tu bude velmi brzy... :)

Sal.

Tak to je síla! :))

McLissa (Lisa :D ) | 19.04.2011

Fantastický! Nemohu se dočkat prvního dílu, vypadá to vážně zajímavě, díky DÍÍKY! :DI když to bude zřejmě trochu temná povídka, ale to já ráda... :) Vždycky mi to tak zvedne naládu, když se dozvím o další povídce Snarry od mého oblíbeného autora :D A to ty jednoznačně jsi :)

Re: Tak to je síla! :))

Salazaret | 19.04.2011

Děkuji za krásná slova. Celá se červenám... A pokud jde o povídku. Ano bude temná. Hodně temně temná. Drastická i dramatická. Ale ke každému štěstí vede dlouhá a trnitá cesta...

:)

Salazaret | 19.04.2011

Kolik? No mám jich 9 rozepsaných a další 3 v hlavě. Píšu podle nálady a každý den ji mám jinou. Ale dvě povídky se mi už chýlí ke konci. Takže budu mít víc času na tuhle...
Snad se bude líbit...

S láskou Salazaret

Páni...

Mája | 19.04.2011

Kolik těch povídek chceš psát najednou? Já mám rozepsané dvě a už z toho pomalu začínám blbnout... Tvoje autorská potence mě prostě fascinuje. Na tuto se ovšem těším, stejně jako na všechny tvoje Snarry. Vypadá to zajímavě :-)

Přidat nový příspěvek