Vzdát se...

02.05.2011 00:00

Mé zlatíčka... Ani nevíte jak jsem moc ráda, že se Vám tahle velice krátká povídka líbila. A můžu říct... tedy nevím jestli můžu říct, ale připravuji dalších 6 dílů. Takže vidíte, co semnou Vaše komentíky dělají. Děkuji...

yellow víš o tom, že jsi úžasná? Děkuji, že jsi tak trpělivá při opravě mých povídek!

S láskou Salazaret

 

 

Proč to tak bolí? Chtěl jsem otočit hlavou, ale neměl jsem na to dost síly. Potil jsem se. Bylo mi zle od žaludku. Tak takováhle je smrt? Bolí víc, než ztráta někoho, koho jsem miloval. Láska. Směšný cit. Už na ni nevěřím. Já už nevěřím ničemu. Ani sobě a svým pokusům. Kolikrát budu muset ještě skočit, než opravdu zemřu. Skočit? Kdybych mohl, plácl bych se do čela. Proč mě to nenapadlo dřív? Astronomická věž. Dnes? Raději to odložíme na dobu, kdy mi bude lépe.

Ale opravdu nechápu, jak mě tohle nemohlo napadnout dříve. Tohle bych určitě nepřežil a je v tom ten kousek adrenalinu, který potřebuji. Snažil jsem se usmát, ale opravdu mi to nešlo.

Všude okolo mě byla tma. Tak černočerná. Přesně jako jeho oči. Už je nikdy neuvidím. Škoda, že nepřišel. Měl šanci. Já mu ji opravdu dával. Snažil jsem se. Ale všechno je na dvě věci a můj život taky. Život? Ne, tohle nikdy nebyl můj život. Ale copak jsem toho chtěl tolik? Opravdu jsem tak chamtivý, když chci jen pocítit kousek lásky? Malý kousíček.

Jak dlouho už tu ležím? Nevím, nevnímám čas. Ale několik dní určitě. Kolem mě se pořád někdo míhá. Ale nevidím je. Proč? Proč je tady taková tma? Anebo je tu pořád tma? Že by byl večer? Ale to je nesmysl.

Další unavený povzdech. Chtěl bych někoho, ke komu bych se přitulil. Chtěl bych cítit. Jednou ale budu. Tam… tam nahoře. Slibuji, že tohle zvládnu. Říká se do třetice všeho dobrého.

Ale ta tma mě děsí. Znovu jsem otevřel oči a znovu ji uviděl. Nikdy nekončící tunel. Žádné světlo. A pak tu jsou oni. Proč brečí. Nechápu to…

Ale už jsem se mohl aspoň hýbat. Byl tu klid. Pokusil jsem se vstát. Je nejlepší čas na další pokračování, už jsem ležením strávil víc než dost času. Svého času…

 

4. část   ***   6. část

Diskusní téma: Vzdát se...

Kde?

Verů | 08.08.2013

Tak kde ten Severus zase plachtí? Určitě zas obírá Nebelvír o body, zatímco Harry tam plánuje další sebevraždu!
Ach Merline, ty umíš psát tak šíleně poutavě, že se od tý povídky vůbec nemůžu odtrhnout!

a-sisi.wgz.cz

assez | 02.05.2011

Wohou… pěkný projekt, Sal. Moc pěkný. Je… úchvatný svou rychlostí, svým záměrem, svým směřováním a jasnou jednoduchostí, která se komplikuje, když sjíždíš dolů po spirále smyslů a významů, pokud to, oč se pokouší, smysl a význam má.
Aneb jak dopadají zbraně války…
A jsem jen moc ráda, že chystáš druhou sérii.
(DAL-ŠÍ DÍL!)
A yellow? Děkujeme. :)

Re: a-sisi.wgz.cz

Salazaret | 02.05.2011

A víš o tom, že ty jsi ta co mě donutila tohle napsat? Inspirovala mě Tvá povídka Když... Ty jsi úžasná a tak nějak jsi se stala další mou múzou. Takže asi tak nějak...
Jsem ráda, že se ti povídka líbila... Snad se bude líbit řekla bych kýčovitý konec, ale o to lepší pokračování, alespoň myslím a pokud jde o směr kam se povídka ubírá... sama to nevím. Mělo to skončit prvním dílem. Ale neskončilo... Píšu dál, ale jestli to dopadne tak nebo tak. Netuším. Nemám přesnou linii po které jdu. Prostě píšu co momentálně cítím. Celá povídka je vlastně o mě, o mé duši... Jen... už plácám nesmysly.
Takže děkuji za krásná slova. Opravdu hřejí u srdíčka! Tvá Salazaret

néé

bacil | 02.05.2011

jestli Severus ihned nedojde tak ať si mně nepřeje :-( já tu umírám doslova hrůzou co Harry zase provede. No to jak píšeš, jestli Harry dostane vůbec šanci dostat se z postele je jak malé světlo naděje. Viď, že jo:-D

Re: néé

Salazaret | 02.05.2011

Naděje umírá poslední... a navíc už mám napsané další 3 díly z dalších šesti... takže :) :) myslím že to skončí dobře, pokud mi něco nezkazí náladu a já nakonec Pottera z té věže neshodím... Ale to je ve hvězdách... :D :D :D

Beznaděj...

Archea Majuar | 02.05.2011

Takové povídky potřebuju. Psychologické, plné lidského citu. Děkuji moc za toto dílko :)

Re: Beznaděj...

Salazaret | 02.05.2011

Jsem ráda, že jsem uspokojila tvou potřebu :) Snad se závěrečný díl bude líbit :)

Ježišikriste!

grid | 02.05.2011

Toto je teda beznádej až ma mrazí. Slepý či vidiaci aj tak ma desí tá Harryho uvzatosť a odhodlanie to zapichnúť ... Kde dočerta lieta ten veľký čierny netopier!?

Re: Ježišikriste!

Salazaret | 02.05.2011

Kde lítá? Po sklepení, broučku... Ale neboj doletí včas :D

Ooch nee :(

McLissa | 02.05.2011

Hlavně mi neříkej, že bude slepý! Že už nikdy neuvidí Severuse...prosím, hlavně mi to neříkej! :) Po tom všem, čím si prošel, to zkusí znova? A jak se chce dostat na Astronomickou věž slepý? Nebo že by ho NĚKDO zastavil? :) Ach, tolik otázek...potřebuji odpověď...HNEEED :) Sal, prosím, nemuč nás moc...:) Dííky za další krásný dílek, stejně jako za to, že napíšeš dalších 6 dílů...jsi skvělá...vážně :-) :-)))

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek